Social Icons

Pages

lauantai 7. tammikuuta 2017

Odota Jumalaa!



”Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta.” (Ps.42).

Olen jo kertonut siitä, kuinka iäkäs naapuri pihan parkkipaikalla peruutti autoni päälle saattaen sen lunastuskuntoon, ja olen sen koommin ajatellut olevani ilman autoa. Asia kuitenkin vaivaa mieltäni itselleni käsittämättömällä tavalla, haitaten osittain yöunianikin. Maalliset asiat voivat siis vastoin omaa tahtoakin vallata aivan häiritsevän tilan elämästä! Itsellenikin on hiukan vaikea myöntää olevani kahdessa eri suhteessa jonkinasteinen invalidi, joka aivan selvästi tarvitsee kulkuvälineekseen muutakin kuin jalat ja tavallisen polkupyörän.

En itse tänä päivänä ymmärrä autoista oikeastaan mitään muuta kuin sen, että jonkun viisaamman on tehtävä valinta ja minun on luotettava toiseen ihmiseen. Sähköpolkupyörä tuntuu päivä päivältä parhaalta ratkaisulta, mutta… mutta…!

Perusongelmani on kai siinä, että niin monet etsivät apua minulta, mutta minulla ei ole minkäänlaista ”työnohjausta”, eli en itse pääse purkautumaan kuulemistani asioista tarvittavalla tavalla. Siksi omatkin asiat pyörivät mielessä turhan paljon.

”Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta.”

Haluan heittää kaikki huoleni ja murheeni Hänen kannettavakseen, mutta siihen tarvitsen selvästikin teidän kaikkien esirukousta ja jumalallista viisautta tehdä oikeita ratkaisuja. Homma ei todellakaan toimi siten kuin autoni särkenyt henkilö innoissaan totesi paikallislehdessä olevan myynnissä ”todella hyvän ja edullisen” auton! Kuka on nähnyt tarjottavan huonokuntoista tai kallista autoa?

Ongelmana ei ole vakuutuskorvauksen johdosta raha, vaan halu tietää Jumalan tahto, joka ei ole samantekevä missään asiassa. Kantakaamme siis tämä asia Herran eteen, sillä olen monessa suhteessa todella väsynyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 

Sample text

Sample Text

Sample Text