Social Icons

Pages

tiistai 9. elokuuta 2016

Yhdistetty Korkeajännitteeseen!


”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva. En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä. Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle.” (Joh.14).

Mitä maailma ei näe, sen me näemme! Koska Hän elää, mekin saamme elää! Miksiköhän meillä on niin vähän ymmärrystä näiden asioiden suhteen? Varmastikin siksi, että annamme sisäiseen ”puhelimeemme” tökätä kaikenlaisia latauspistokkeita, jotka saavat sisimpämme todella sekoilemaan vaillinaisessa latauksessa. Me kuvittelemme olevamme latauksessa, mutta todellisuudessa nämä vieraat pistokkeet aikaansaavat purkavia oikosulkuja lataamisen sijaan!

Muistatko kertomukseni hylkäämästäni puhelimesta? Sen akku näytti tyhjenevän kahdessa päivässä, valmiustilassa! Latasin sitä uudelleen, tavallista pidemmän aikaa, ja nyt viidentenä päivänä lataus näyttää 50 %, kuunneltuani eilen sillä Raamattua ja hengellisiä lauluvideoita yli kuuden tunnin ajan! Itsekin latauduin eilen aivan erikoisella tavalla, kohdatakseni tuon päivän koettelemukset.

Miksi meitä ladataan, miksi tarvitsemme jatkuvasti jotakin sellaista, mikä tulee ulkopuoleltamme? Koska me olemme eräänlaisia hengellisiä ”akkuja”, joiden ei ole ollenkaan tarkoitus olla itseriittoisia ja kaikesta riippumattomia. Juuri sen tähden luemme tänäänkin:

”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.”

Halleluja, meillä on todellakin sisäänrakennettu laturi, asennettuna iankaikkisella juotoksella, kiinnityksellä! Kenelläkään muulla meidän ohellamme ei voi olla tuota laturia, jonka toiminta on selvääkin selvemmin kiinnitetty rakkaudellamme tuota Taivaallista Lataajaa kohtaan! Meidän tulee sallia sen kiinnitys ja pitää huoli siitä, että se toimii oikealla tavalla! Niin kuin lampaat kuulevat Paimenensa äänen, niin mekin tunnemme Hänen Voimavirtansa, jolla meitä ladataan aivan käsittämättömällä nopeudella ja korkeajännitteellä. Meidän elämämme on kiinni tästä Voimajohdosta, mutta yritäpä vain kytkeä se johonkin uskonnolliseen järjestelmään!

”En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.”

Kuinka valtavaa, kuinka ihmismielelle käsittämätöntä! Me olemme kytketyt Häneen, joka on maailmankaikkeuden Luoja, jonka Voimalle aurinkokin kaikkine säteilyineen on vain heikko varjokuva! Hengelliset silmämme näkevät tämän tässä jumalallisessa yhteydessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 

Sample text

Sample Text

Sample Text